Sprawdzamy Twoje bieżące treści. Redagujemy je bądź piszemy nowe.
Odpowiednio dobrane. Odpowiednio wykorzystane. Perfekcyjnie wdrożone.
Łączymy copywriting SEO z copywritingiem sprzedażowym.
Wzrost widoczności, ruchu i zainteresowania Twoją firmą.
Content marketing czyli magia słów w kilku słowach
Twoja firma może stale zwiększać sprzedaż i umacniać swoją pozycję na rynku. Potrzebujesz tylko i aż, odpowiednich narzędzi, które to wspomogą.
Napisać możesz wszystko. To nie ulega wątpliwości. Możesz to zrobić jak chcesz. Jednak cała sztuka polega na tym, żeby Twoi klienci chcieli to czytać i żeby mieli ku temu okazję.
To, że napiszesz najlepszy w swoim odczuciu tekst o firmie, opisy usług czy produktów, nie ma najmniejszego znaczenia. Jeżeli żadnego z potencjalnych klientów do tego nie przekonasz. Ani do żadnego z nich z tym tekstem nie dotrzesz.
Musisz wiedzieć co pisać i jak pisać. Musisz także zapewnić dystrybucję tego tekstu w odpowiednie miejsca.
Łączymy copywriting sprzedażowy z całą strategią marki w sposób tak płynny, że zanim się zorientujesz, dobrniesz do końca tekstu, z apetytem na więcej. 🙂
Oczywiście zaspokoić apetyt Twoi klienci mogą od razu. Tym finalnym kąskiem jest transakcja, lead bądź inna forma kontaktu i zainteresowania Twoim produktem lub usługą.
Budujemy w oczach odbiorców odpowiedni wizerunek Twojej firmy. Wzmacniamy przekaz Twojego obecnego planu marketingowego lub wdrażamy własny. Tworzymy trwałe relacje z odbiorcami i czynimy Twoją firmę w ich oczach bardziej „user-friendly".
Wiemy jak to robić. Mamy za sobą setki stworzonych dla klientów artykułów zewnętrznych, artykułów eksperckich, treści na strony internetowe, wpisów blogowych, sloganów reklamowych i wszystkiego, gdzie wymagane było skuteczne i kreatywne pisanie.
Twoja konkurencja każdego dnia idzie do przodu...
... a może spróbujemy wspólnie ich przegonić? 😎Przewijaj dalej.
Content marketing w naszym stylu
Spójrz co daje nasz sposób konwersji myśli w literki
Wykonane przez nas treści, dają naprawdę ciekawe rezultaty. Poniższe zestawienie zrobiliśmy na bazie kilku ostatnich klientów z różnych branż.
Content marketing w pigułce
Czym jest content marketing?
W naszym wykonaniu to strategia marketingowa, która polega na regularnym tworzeniu dobrze przemyślanych treści wraz z odpowiednio dobranymi do nich kanałami dystrybucji. Content marketing ma za zadanie zainteresować i zbudować długotrwałe relacje z wybraną, docelową grupą odbiorców. Ma także za zadanie, wykreować określony wizerunek firmy w oczach odbiorców.
Celem takich działań jest oczywiście wpłynięcie na decyzję odbiorców o dokonaniu zakupu produktu lub usługi, która jest w ten sposób reklamowana. Obejmuje szereg działań a najczęstszymi z nich są:
- blogi firmowe - piszemy je tak, by były one przydatne użytkownikom często szukającym czegoś, powiązanego z tematem poruszonym na blogu. Jednak nie szukającym jeszcze samej właściwej usługi czy produktu. Wynika to z faktu, że posty blogowe które tworzymy, piszemy jednocześnie pod użytkownika i pod Google i staramy się ściągnąć na nie możliwie dużo świeżych ale potencjalnie zainteresowanych tematem odbiorców.
- poradniki - to typowa treść ekspercka powiązana z oferowanymi produktami i usługami. Często również robimy to w formie firmowego bloga, bądź odrębnego działu w serwisie (np.: baza wiedzy, porady itp.). Tutaj już stawiamy przede wszystkim na wstępnie zainteresowanych odbiorców i w nich celujemy. Zazwyczaj znają usługę lub produkt, należy jednak objaśnić im dokładnie wszystkie możliwe aspekty. Jednocześnie rozwiać potencjalne wątpliwości, bo w końcu przez nie trafili właśnie na taki artykuł. Pomagamy im przy okazji, a może przede wszystkim podjąć słuszną decyzję. 😎
- treści eksperckie - te już tworzymy jako artykuły pisane z punktu widzenia ekspertów w danej branży i dostarczamy odbiorcom szczegółowych informacji w tym technicznych, branżowym językiem itp., na temat danego produktu bądź określonej usługi. W większości zamieszczamy je na branżowych portalach, dzięki czemu wzrasta autorytet i pozytywny odbiór firmy jako tej, która naprawdę wie czym się zajmuje i dzieli się swoją wiedzą i spostrzeżeniami z innymi. Ta forma zdecydowanie wspomaga dokonanie transakcji z końcowym klientem, jak i nawiązanie nowych ciekawych relacji biznesowych i współpracy z firmami z tej samej branży, bądź rozszerzenia swojej działalności o branże ściśle powiązane.
- opisy produktów - teksty o samych produktach np. w sklepach internetowych, jak również na zewnętrznych portalach z adnotacją o sklepie, w którym ten produkt można nabyć, które oprócz standardowych cech wymienionych przez producenta, mają za zadanie sprawić, by odbiorca czytając o produkcie już chciał taki produkt nabyć. Zdecydowanie najlepszy wybór jeżeli posiadasz sklep internetowy.
- treści na strony internetowe - te co prawda nie są stricte działaniem content marketingowym, bo znajdą się wyłącznie na Twojej stronie firmowej, ale za to w późniejszym etapie łączymy je zwykle z tekstami eksperckimi i publikacją na zewnętrznych portalach. Ułatwia to zdecydowanie dotarcie do właściwej grupy odbiorców, a dodatkowo wszystko jest utrzymane w jednym stylu pisania. Spójny przekaz również pozytywnie wpływa na odbiór Twojej strony.
Czym jest copywriting SEO?
To sposób pisania tekstów, w którym stosujemy wszystkie niezbędne informacje dla odbiorcy, jednocześnie uwzględniając większość elementów, na które Google zwraca uwagę.
Jednak w przeciwieństwie do tekstów, z którymi zapewne miałeś okazję się zapoznać nawet przypadkowo szukając czegoś w sieci, nasze teksty wnoszą faktyczną wartość dla użytkownika. Nie jest to bezsensowny bełkot przeplatany słowami kluczowymi, podkreśleniami, nagłówkami itp.
Wszystkie elementy tworzymy spójnie, by każdy tekst stworzony przez nas, był poddany odpowiedniej optymalizacji, ale jednocześnie zawierał to, co zawierać powinien dla odbiorcy. Czyli całą masę informacji, na temat który go zainteresował. Dzięki temu jaki przyjęliśmy sposób tworzenia tekstów, nasz copywriting seo jest od razu zwykle płynnie połączony z copywritingiem sprzedażowym, a całość jest w stanie wspomagać tak sprzedaż, jak i pozycjonowanie strony.
Zazębiamy każdy element ze sobą tak, by użytkownik dostał to, czego szukał. By nadal miał pewien niedosyt informacyjny i chciał przejść dalej, celem zapoznania się z pełną ofertą, a zarazem by roboty wyszukiwarek widziały to jako jedną, połączoną sensownie całość.
Czym jest copywriting sprzedażowy?
Sposób pisania tekstów. Sprzedażowych.
Proste i celne komunikaty. Trafiające bezpośrednio w odbiorcę.
Łatwo przyswajalne. Zapamiętywalne.
Solidnie przemyślane. Dobrze rozplanowane.
Strategicznie rozmieszczone.
Uwzględniające aspekty marketingowe i psychologiczne.
Tylko tyle... i aż tyle. 😀
Oczywiście copywriting sprzedażowy nie jest tylko formą komunikacji poprzez krótkie hasła. Staramy się zawsze dostosować wszystkie elementy do profilu i branży firmy, jak również jej produktów i usług... a przede wszystkim do profilu jej odbiorców. Grupa docelowa ma tutaj ogromne znaczenie i na niej głownie się skupiamy tworząc treści.
Dla każdej firmy copywriting sprzedażowy będzie zupełnie inny. Niestety nie ma złotego środka, który można uniwersalnie wykorzystać w każdej firmie i każdej branży. Ale można znaleźć złoty środek dla danej konkretnej firmy i na nim oprzeć całą resztę komunikacji marketingowej.
Na pewno ważne jest, by komunikat który ma wyjść do odbiorcy, był dla niego jasny, czytelny i konkretny. Nie zamęczamy go ścianą tekstu, tak jak tutaj na swojej stronie Ciebie, ale to zupełnie inna sprawa... Ty chcesz o tym przeczytać i wiedzieć w jaki sposób pracujemy, natomiast Twoi klienci niekoniecznie byliby zainteresowani czytaniem aż tylu słów w jednym akapicie.
Do tego celu właśnie wykorzystujemy wiedzę z zakresu zarówno marketingu jak i psychologii. Oczywiście trochę socjologii, filozofii, kognitywistyki, NLP i wszelkich pokrewnych nauk też tam się znajdzie, żeby odpowiednio i adekwatnie do produktu czy usługi dotrzeć jak najlepiej do odbiorcy i móc mu przedstawić te fakty, tylko z zupełnie innej perspektywy. Ale z całą pewnością, nie ma sensu wymieniać wszystkiego aż tak szczegółowo, bo dla Ciebie nie ma to aż takiego znaczenia.
Znaczenie dla Ciebie ma to, że teksty które opracujemy, będą sprzedawać. Lepiej niż te, które masz obecnie.