Kampanie Google Ads - gotowy na ruch?
Kampanie Google Ads to jedno z lepszych narzędzi, by na Twoją stronę lub sklep, mógł trafić dobrze stargetowany ruch. W dużych ilościach. A co najważniejsze - natychmiast!
Kampanie Google charakteryzują się tym, że możemy skierować na Twoją stronę lub sklep internetowy, duży dopływ ruchu niemalże od ręki.
Bardzo istotne jest to, że przy dobrze ustawionej i właściwie optymalizowanej kampanii, efekty są lepsze niż dobre.
Jeżeli zastanawiasz się czy kampanie Google są w stanie w jakikolwiek sposób pomóc Twojej firmie, to pomyśl, że siedzisz teraz na naszej stronie rozważając ofertę, jednocześnie planując zwiększenie wydatków na marketing, celem zwiększenia dochodów. 😀
Proponujemy klientom tylko solidne i sprawdzone rozwiązania. Google Ads jest także jednym z takich rozwiązań.
Google Ads to forma reklamy, która zdecydowanie ułatwi Ci rozruszać stronę lub sklep już od pierwszych dni.
Pozycjonowanie stron zawsze związane jest z dużą dawką niezbędnej cierpliwości, gdyż satysfakcjonujące wyniki, są widoczne, a przede wszystkim możliwe do uzyskania, dopiero po jakimś czasie.
W przypadku kampanii Google Ads (czyli dawne Adwords) jedynym czasem, z którym musisz się zmierzyć to maksymalnie 24h od ustawienia kampanii.
Po ustawieniu i zatwierdzeniu Twojej kampanii rusza lawina odwiedzających, którzy hurtowo wchodzą na Twój internetowy biznes.
Google Ads cechuje się wysoką skutecznością i bardzo dobrze współgra z pozycjonowaniem w wynikach organicznych.
Optymalne wyniki każda strona firmowa i każdy sklep uzyskuje w momencie, gdy kampania Google jest uzupełnieniem dla pozycjonowania. Strona wtedy jest widoczna wszędzie, gdzie tylko się da.
Skontaktuj się z nami już teraz!
Kampania Google w zasięgu Twojej firmy
Określimy potrzebny budżet dla Twojej firmy i zaczniemy działać. Każda chwila Twojego wahania, to kolejni klienci na stronach Twojej konkurencji, zamiast u Ciebie. Czas, żebyś zaczął zwiększać zyski!
Ustawiamy kampanię i optymalizujemy ją w trakcie jej trwania, by dawała Ci w założonym budżecie jak najlepsze efekty.
Wysoka jakość obsługi kampanii za przystępną cenę. Wypełnij formularz i określ budżet. Przekonaj się sam!
Trochę wiedzy o Google Ads
Jaki budżet będzie dobry na początek?
Wszystko oczywiście zależy od tego, jakie cele marketingowe chcesz osiągnąć, w jakiej branży, jak duża jest konkurencyjność fraz. Jeżeli masz małą stronę i chcesz jedynie trochę rozpromować markę, w zupełności wystarczy około 1500zł miesięcznie na budżet kampanii + opłata dla nas za obsługę.
Im większe cele chcesz zrealizować, a zwykle takimi kampaniami się zajmujemy, tym budżet powinien być wyższy. Powinien, co wcale nie oznacza, że zawsze tak jest, że musi być bardzo wysoki. 😀
Optymalizujemy kampanię do tego stopnia, że strony klientów wyświetlają się cały czas wszystkim użytkownikom poszukującym danych produktów czy słów kluczowych, a przyjęty budżet jest wykorzystany tylko w kilkudziesięciu procentach.
Budżet w Google Ads nie może być za mały, bo w zależności od branży, konkurencyjności i kosztu za kliknięcie, może się okazać, że założony budżet „wypstrykasz" w ciągu kilku dni.
Natomiast może być sytuacja, że budżet w Google Ads będzie po prostu za duży i Google wtedy nadmiaru środków już nie będzie w stanie wykorzystać, bo nie będzie mieć komu wyświetlać reklam na Twoje hasła.
W przypadku takiej sytuacji, a staramy się optymalizować kampanie w taki sposób, by zdarzały się jak najczęściej, doradzamy klientom, by nadwyżkowe środki, których Google nie będzie w stanie już wykorzystać w kampanii, ulokowali w inne proponowane przez nas formy reklamy.
Dzięki temu utrzymuje się cały czas topowy wynik w kampaniach Google, a jednocześnie zwiększa się dalej rozpoznawalność marki, produktów lub usług poprzez inne metody dotarcia do klientów.
Czym różni się kampania Google Ads od pozycjonowania?
Różnica pomiędzy tymi dwiema formami reklamy jest dość znacząca.
W przypadku Google Ads wynik masz natychmiast. Wystarczy ustawić kampanię, określić budżet i reklama już się wyświetla Twoim potencjalnym klientom. Jednak w momencie, kiedy budżet zostanie wyczerpany, natychmiastowo również Twoje reklamy przestają się wyświetlać i znika dopływ ruchu na stronę. Co gorsza, jeśli konkurencja ma budżet wyższy, to po wygaśnięciu Twojej reklamy, ich reklamy są serwowane dalej cały czas…
W przypadku pozycjonowania stron, na wyniki trzeba poczekać dość długo, bo zazwyczaj nawet kilka miesięcy. Płacisz co miesiąc za podejmowane przez nas działania, mimo, że na początku nie widzisz jakichś spektakularnych efektów. Ale różnica docelowa jest taka, że po uzyskaniu efektów, które zaczynają dawać Ci konkretny wolumen ruchu na stronę, nie jest on zupełnie niczym limitowany.
Przykładowo: przeznaczasz 6000zł/mc na Google Ads (budżet dzienny 200zł). vs 6000zł/mc na pozycjonowanie.
Przy Google Ads w momencie wyklikania przez potencjalnych klientów 200zł dziennie, reklamy przestają się wyświetlać. Jeżeli masz np. średnią stawkę za kliknięcie rzędu 2zł, oznacza to, że po otrzymaniu 100 osób Twoja reklama zostaje wyłączona aż do następnego dnia.
Przy pozycjonowaniu płacisz cały czas tą samą kwotę. Gdy zaczynasz uzyskiwać już przyzwoite rezultaty w wynikach organicznych, nic i nikt nie limituje wejść na Twoją stronę. Dodatkowo Twoja strona wyświetla się na dużo większą ilość haseł niż w przypadku Google Ads, bo nad tym głównie pracujemy, by zwiększyć ogólną widoczność Twojego serwisu. W przypadku pozycjonowania okazuje się, że Twój serwis w tej samej kwocie uzyskuje jednego dnia 550 wejść, a następnego dnia 800 wejść… i tak przez cały miesiąc. Nadal w tej samej jednej kwocie.
Finalnie jak to przeliczysz, wychodzi na to, że średni CPC z pozycjonowania oscyluje w granicach 0,5 grosza vs 2zł z Google Ads.
Pozycjonowanie stron w wynikach organicznych, ma jeszcze tą zaletę, że część ludzi po prostu pomija reklamy. Jednak kampania w Google jest bardzo ważnym elementem, nawet z tego względu, że wyświetla się dużo większej ilości osób niż ilość kliknięć, które uzyskujesz. Automatycznie przekłada się to na promowanie marki firmy, nawet jeżeli ktoś tylko zobaczył nazwę przez chwilę i kliknął gdzieś indziej.
Jednak najlepiej działają obie formy reklamy razem, bo znakomicie się uzupełniają.
Czy można łączyć Google Ads z pozycjonowaniem strony?
Oczywiście. Wręcz trzeba. 😀
Zawsze sugerujemy klientom, by przyjąć strategię promocji firmy poprzez połączenie marketingu w zakresie Google Ads i pozycjonowania, jeżeli mają być możliwie najlepsze efekty.
Wynika to z faktu, że każda z tych strategii marketingowych ma swoje plusy i niestety swoje minusy. Natomiast w połączeniu ich wspólnie w jedną dużą kampanię reklamową, jedna z form reklamy niweluje minusy drugiej formy reklamowej. Działa to w obu kierunkach.
Oznacza to, że np. minusy samego pozycjonowania w postaci długiego czasu oczekiwania na efekty, niwelują się w Adsach poprzez wyświetlanie reklam natychmiast po rozpoczęciu. Z kolei minus Google Ads w postaci wyczerpalnego budżetu dziennego, nie powoduje, że strona zostaje odcięta od klientów, gdyż w takiej sytuacji uzupełnia ruch wynik organiczny z pozycjonowania…
Jest wiele takich kwestii, które można by było wymieniać, ale nie o to chodzi. Głównym i podstawowym elementem, który można zaliczyć na wielki plus w przypadku prowadzenia działań na obu płaszczyznach jednocześnie, to dużo większa rozpoznawalność firmy i jej usług lub produktów, większa widoczność, większe zaufanie ze strony potencjalnych klientów. A to przekłada się zawsze na dużo większą sprzedaż.