Optymalizacja Twojej strony pod każdym kątem
Sprawdzamy jak wszystko co związane z Twoją stroną wygląda w Google.
Poprawiamy wszystkie treści lub piszemy nowe, uwzględniając roboty wyszukiwarek.
Tworzymy odpowiednie linkowania wewnętrzne, poprawiamy wszystkie URL'e.
Rozmieszczenie i osadzenie elementów. Poprawiamy UX/UI oraz RWD.
Poprawiamy cały kod strony. Zarówno pod Google jak i pod kątem bezpieczeństwa.
Wyciskamy ze strony tyle ile się da, by wczytywała się jak najszybciej.
Ile musisz zainwestować w SEO?
Optymalizacja (SEO) to podstawa dalszych działań
Analiza widoczności
Sprawdzamy wszystko co się dzieje aktualnie z Twoją stroną w Google. Testujemy czy robot może dotrzeć do każdego ważnego elementu witryny. Przeglądamy bieżące wyniki i je analizujemy.
Niezbędny budżet
Po wstępnej analizie Twojej strony, ustalamy budżet jaki będzie potrzebny. Szacujemy od razu całość czyli na podjęcie wszystkich koniecznych działań z zakresu optymalizacji oraz po jej ukończeniu miesięczny koszt pozycjonowania Twojego serwisu. Tak by mógł znaleźć się w top10, a Ty żebyś mógł cieszyć się dużą ilością klientów.
Wygląd strony i użyteczność
Sprawdzamy ogólny wygląd Twojej strony pod kątem wygody korzystania dla użytkownika, czytelności, szybkości dotarcia do kluczowych treści i przede wszystkim użyteczności poszczególnych elementów. W razie konieczności poprawiamy to, co trzeba by strona zyskała w każdym z tych obszarów.
Struktura kodu i użyte tagi
Sprawdzamy całą stronę pod kątem użytego w niej kodu. Optymalizujemy cały kod, który jest niewydajny. Usuwamy zbędne wywołania, puste linie, błędy. Zmieniamy również pluginy na te, które pełnią taką samą funkcję ale nie obciążają strony i bazy danych. Dodajemy wszelkie niezbędne tagi, nagłówki, meta, alty, title, dane strukturalne itp. Dokonujemy właściwych linkowań wewnętrznych.
SEO Copywritng sprzedażowy
Weryfikujemy i modyfikujemy wszystkie Twoje treści na stronie, bądź piszemy całkowicie nowe, tak by spełniały swoją funkcję. Zarówno jeżeli chodzi o SEO jak i sprzedażowo. Treści muszą być napisane zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek, ale jednocześnie muszą być sugestywne, dopracowane i przemyślane by odpowiednio oddziaływały na Twoich klientów.
Skontaktuj się z nami właśnie teraz!
Możemy pomóc Twojej firmie w uzyskaniu wyśmienitych rezultatów marketingowych. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami już teraz. Zapraszamy!
Kilka słów o optymalizacji stron
Czym jest optymalizacja stron?
Optymalizacja stron jest działaniem polegającym na jak sama nazwa wskazuje zoptymalizowaniu poszczególnych elementów witryny. Zawiera się w różnych obszarach. Może dotyczyć tylko kwestii związanej z wyszukiwarkami (SEO), może być również optymalizacją stricte techniczną i odnosić się wtedy wyłącznie do zagadnień i rozwiązań programistycznych użytych w stronie, czy też może być optymalizacją kompleksową, która obejmuje wszystkie elementy całościowo. Począwszy od kwestii wizualnych poprzez programistyczne, a na dobrych praktykach względem robotów wyszukiwarek kończąc i tu zawierają się zarówno same treści właściwe (content) jak i poszczególne elementy konstrukcyjne strony.
Co daje optymalizacja strony?
Usprawnienie Twojej strony w każdym jej zakresie, jak również zdecydowanie wyższe notowania wyjściowe w rankingu na różne hasła. Im bardziej jest dostosowana do wymogów stawianych przez roboty, tym lepiej jest przez nie punktowana jeszcze przed docelowym pozycjonowaniem.
Jeżeli będzie to optymalizacja kompleksowa, to da również wyższy poziom zabezpieczeń, dużo większą prędkość działania, bardziej intuicyjnie rozmieszczone różne elementy, lepsze teksty, które będą zawierać istotne informacje dla odbiorcy, jak również dla robota oraz lepsze ogólne postrzeganie całości przez roboty, poprzez użycie koniecznych tagów i atrybutów.
Czy optymalizacja strony jest konieczna?
Jeżeli Twoim celem jest osiąganie wysokich pozycji poprzez proces pozycjonowania strony, to jest niezbędna.
Jeżeli natomiast nie zależy Ci na tym, jak roboty będą widzieć Twój serwis i na jakich pozycjach on się znajdzie, to… również jest niezbędna. 😀
Wynika to z faktu, że nawet nie dbając o roboty i miejsca w wynikach wyszukiwania, jeśli Twoja strona będzie niezoptymalizowana (np. przeciążona zbędnym kodem, stosująca zbyt dużo wywołań do bazy danych itp.) będzie działać wolno i niewydajnie. A to wpływa negatywnie na Twoich odwiedzających. Nawet jeżeli będą oni pochodzić z innego źródła niż wyszukiwarka Google czy Bing, bo mogą dowiedzieć się o istnieniu Twojej strony np.: z prasy, reklamy w radio czy tv.
Także jeżeli zależy Ci na tym, by strona była możliwie najbardziej wydajna, to optymalizacja całościowa jest koniecznym procesem.
Jaka jest różnica między optymalizacją strony a SEO?
W zasadzie nie ma żadnej, jeśli chodzi o optymalizację strony pod wyszukiwarki. Gdyż sama optymalizacja pod wyszukiwarki to właśnie SEO, co jest skrótem od sformułowania Search Engines Optimization.
Natomiast jeżeli wziąć pod uwagę np. optymalizację kodu, czyli kwestie programistyczne. To w zasadzie różni się niemalże wszystkim. W samo SEO nie wchodzi np. poprawienie silnika strony, funkcjonalności itp.
Ale biorąc pod uwagę, że jesteśmy kompleksową agencją SEO&SEM, to nie musisz się martwić. Będziemy wiedzieć jaką optymalizację akurat na Twojej stronie należy wykonać. 😀
Jak długo zajmuje optymalizacja serwisu?
Jak zwykle… to zależy. 😉
Zależy od tego w jakim zakresie optymalizacja ma być przeprowadzona. Jak również zależy od tego jakiej wielkości jest Twój serwis. Im obszerniejszy serwis tym dłuższy czas jest potrzebny na wprowadzenie niezbędnych modyfikacji.
Różnicę robi również to, czy optymalizacja ma dotyczyć sklepu czy strony firmowej. Przy sklepie zazwyczaj schodzi się dłużej.
Aby poznać odpowiedź jaki czas będzie potrzebny, do zoptymalizowania Twojej strony, po prostu skontaktuj się z nami już teraz.