O VIP-IT.PL
Jakie macie doświadczenie?
W zupełności wystarczające, jeżeli można to tak określić. Działaliśmy przy różnych projektach, w różnym zakresie. Zdobywaliśmy doświadczenie w różnych firmach, ściśle powiązanych z branżą marketingu internetowego, tworzenia stron, tworzenia skryptów...
Każda osoba współpracująca z VIP-IT.PL ma za sobą minimum kilka, a zazwyczaj kilkanaście lat doświadczenia w swojej dziedzinie. W zależności od tego, co to za dziedzina.
Przy marketingu internetowym, mamy trochę ponad 20 lat doświadczenia. Tak dokładnie, to od momentu kiedy nie był on w zasadzie jeszcze do niczego potrzebny, w naszym rodzimym internecie. 😀 Wtedy też pojawiły się jakieś pierwsze nasze pomysły, strony i projekty.
Jak również pierwsze pozycjonowania. Chociaż to może zbyt duże słowo, biorąc pod uwagę, że wtedy wystarczyło parę prostych sztuczek i dosłownie kilka dni, by znaleźć się w top3... na niemalże dowolne hasło. 😀
To zamierzchłe czasy, kiedy było dużo różnych wyszukiwarek i każda z nich miała swój sposób oceny stron. To czasy, kiedy nawet Onet, WP i Interia miały swoje, niezależne od siebie wyszukiwarki.
Także możesz przyjąć, że coś tam wiemy na temat działania marketingu w internecie jak i samego pozycjonowania stron. 😉
W kwestiach programistycznych i technicznych, też jakieś tam pojęcie mamy. Nasi klienci na brak fachowej wiedzy, wykonania czy doradztwa nie narzekają. To chyba i Ty nie będziesz mieć również ku temu powodu. 🙂
W jaki sposób przebiega współpraca z VIP-IT.PL?
Zwykle staramy się działać w sposób nieabsorbujący klienta i bardziej w tle. Nasi klienci wiedzą, że działamy, po tym, że zwiększa im się ruch na stronach, ilość transakcji, leadów i telefonów od ich klientów oraz wzrastają pozycje w Google. Natomiast nie kontaktujemy się ze swoimi klientami bez potrzeby.
Po to wybrali i obdarzyli właśnie nas, tak dużym zaufaniem i partnerskim podejściem, żeby mogli zrzucić na nas całość działań związanych z marketingiem internetowym i się więcej nie musieć tym zajmować. A my, żebyśmy im krótko mówiąc nie zawracali dupy tylko robili co trzeba, bez konieczności ciągłego ich udziału i nadzoru. 😎
Nasi klienci wiedzą, że znamy się na tym, co robimy i wszystkie działania jakie podejmujemy zawsze są motywowane tym, by mieli z nich jak największą korzyść w swojej firmie. Dzięki takiemu podejściu, wielu naszych klientów poza jakimiś kwestiami wymagającymi skonsultowania, bądź bieżących spraw technicznych, nie ma potrzeby kontaktu z nami na co dzień. 🙂
Z niektórymi klientami nie mamy innego kontaktu przez kilka miesięcy niż wysłanie bieżących faktur, a z innymi klientami, jeżeli zachodzą jakieś znaczące zmiany w firmie, mamy codzienny kontakt przez kilka dni pod rząd. Wszystko jest zawsze dostosowane do aktualnych potrzeb i sytuacji.
My z kolei, szanując cenny czas naszych klientów i wiedząc, że nadzorują całą masę innych procesów w swoich firmach, po prostu dajemy z siebie tyle ile jesteśmy w stanie. Tak aby nie musieć każdego działania konsultować. Podejmujemy od razu takie decyzje i tak planujemy wszystkie ruchy, by zgrywały się z bieżącymi działaniami w ich firmach.
Wszystko co na początku współpracy ustalimy i wraz z upływem czasu wypracowujemy w relacjach z klientami, jest z nami cały czas. Staramy się od samego początku dobrze poznać wszystkie procesy w firmie klienta, zrozumieć poszczególne z nich. Wdrożyć się ze swoimi działaniami pomiędzy nie, na tyle płynnie, by nie tylko nie utrudniało to niczego, ale wręcz by ułatwiało funkcjonowanie całej firmy.
Dzięki takiemu podejściu stajemy się w zasadzie nieformalną częścią firmy klienta. Zintegrowaną ze wszystkimi działaniami i procesami, które w firmie klienta zachodzą. Wiemy kiedy, jakie kampanie należy uruchomić, jakie sezonowe działania podjąć, co nowego wchodzi na rynek w ofercie, co ulega zmianie, a co zostaje wycofane.
Jesteśmy dla naszych klientów po prostu wygodnym działem marketingu internetowego, który wie co ma robić i nie wymaga stałego kontrolowania i pilnowania.
Jak rozpocząć współpracę?
Najprościej wypełniając formularz kontaktowy na podstronie Kontakt.
Jeżeli masz jakieś większe albo bardzo indywidualne zlecenie i posiadasz jego specyfikację, to możesz ją od razu załączyć w formularzu.
Dzięki przesłanej specyfikacji, na pewno łatwiej będzie nam oszacować koszt realizacji jak i zrozumieć w pełni Twój projekt.